اسلایم با محلول جادویی قرمز آجری

محصول جدید

مشخصات کلی اسلایم با محلول جادویی قرمز آجری

سبک اسباب بازی: سرگرم‌کننده

نوع کارکرد: مکانیکی

به همراه یک شیشه محلول جادویی

 این نوع از اسلایم به راحتی بر روی یک سطح صاف پخش می شود که می توان بدون چسبندگی به دست با آن بازی کرد.

18,800 تومان

با کیفیت ترین وسایل سرگرمی در کادویی

واتر اسلایم

این محصول، ژله ی رقیق و بسیار نرمی از خانواده اسلایم ها است. مانند آب شکل هر ظرفی را که در آن برزیم به خود می گیرد.

این نوع از اسلایم به راحتی بر روی یک سطح صاف پهن می شود که می توانید بدون چسبندگی ژل به دست با آن بازی کنید.

طبق نظر کارشناسان، فشردن اسلایم به تخلیه استرس های روزمره کمک کرده و هیچگونه محدودیت سنی برای استفاده از آن وجود ندارد. برای افزایش طول عمر اسلایم حتما قبل از بازی دستان خود را بشویید. این محصول نیازی به قطره ندارد و در رنگهای بسیار متنوع با بهترین مواد وارداتی خارجی عرضه می شود.

برای کسانی که دوست دارند شاد زندگی کنند

حس شوخ بودن و شوخی کردن برای درآندن از یکنواختی تمام ما لازم است.شوخی های عملی یا به عبارت انگلیسی آن پرنک ها و ترفندهایی که بر روی دوستان و خانواده به روش های مختلف قابل اجرا هستند. بعضی از شوخی ها خنده های بزرگی را در اطراف مان برای دیگران ایجاد می کنند؛ بطوری که از شدت خنده چهره سرخ میکنیم. در این متن کوتاه در نظر داریم تا تعدادی از شوخی های پرطفدار دنیا را برای شما به اشتراک بگذاریم.

هنگامی که شوخی می کنید آماده باشید اگر به هر چیزی آسیب رساندید جایگزین کنید و از عقل سلیم استفاده کنید تا از آسیب رساندن به اشیا و به مردم، حیوانات و یا خودتان جلوگیری کنید!

لیست شوخی ها در دسته های زیر!

چنذ شوخی خوب برتر برای همه گروه ها!

یادآوری مهم: اگر از "شوخی های خوب" زیر استفاده کردید ما مسئولیت اعمال شما را بر عهده نمی گیریم. مسئولیت اقدامات خود را بر عهده بگیرید و در صورت لزوم وضعیت را اصلاح کنید!

شوخی های روز سیزدهم فروردین:

پیام: اسم کسی که مادر یا پدرتان از آن بدشان می آید را به جای اسم خودتان در تلفن همراهشان ذخیره کنید و به گوشی آن ها زنگ بزنید. با گرفتن چند تماس و قبل از پاسخ گویی آنها تلفن را قطع کنید و در آخر با فرستادن پیامی مانند "سلام ما در حال آمدن به منزل شما هستیم" تیر خلاص را بزنید.

به دوستان خود بگویید که ترفند خوبی را می شناسید. کف دست خود را روی میز قرار داده و یک لیوان کامل آب را بر روی قسمت پشت دست خود متعادل قرار دهید. با دوست خود شرط كنيد كه آنها نمی توانند يك شیشه را با پشت هر دو دستشان متعادل كنند. (به دوستتان كمك كنيد تا آنها را در محل قرار دهد). به محض اینکه لیوان ها را روی دست های او متعادل کردید ، بایستید و بیرون بروید. آنها به دام افتاده و برای فرار باید مجبور به ریخت و پاش شوند.

تخم مرغ ها را از یخچال برداشته و آنها را به بجوشانید. سپس آنها را به جایی برگردانید که آنها را پیدا کردید. می توانید در هنگام اردو زدن هم این کار را بکنید، فقط اگر می خواهید صبحانه بخورید، چند تا از تخم مرغ ها را از قبل برای خودتان جدا کنید.

همه ی آنچه شما نیاز دارید یک مار لاستیکی و مقداری از سیم ماهیگیری است. سیم ماهیگیری را دور مار گره بزنید و سپس انتهای دیگر سیم را به داخل یک کمد یا هر چیزی که باز و بسته می شود وصل کنید. آن را طوری تنظیم کنید که وقتی درب / کمد را باز کنید مار بیرون بیاید.

نوار چسبی را روی مجرای روی نازل سینک آشپزخانه یا شیر حمام بچسبانید. کمی شکاف زده و آن را به سمت جلو بکشید که شخصی در روبروی آن بایستد کاملا خیس شود. این یک حقه ی قدیمی است اما هر بار کار می کند!

برای گرفتن یک ریموت دوم یا ریموت دوگانه، پول خرج کنید. کانالها را هنگام مشاهده تغییر دهید. راز این شوخی عدم استفاده بیش از حد آن است. اگر از آن در دوزهای كوچك استفاده كنید، می توانید این کار را دائما انجام دهید.

کیک تقلبی: یک اسفنج شستشوی اتومبیل را با یک تکه فوم کاردستی کاور کرده و با یخ زدن کیک، آبپاش و غیره تزئین کنید

این شوخی را با کسی که دلستر یا هر آبجوی دیگری می نوشد، می توانید انجام دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک تخم مرغ را شکسته و باز کنید (فقط قسمت زرده ی تخم مرغ) را وقتی که به نوشیدنی اش توجه نمی کند،در لیوانش رها کنید. آخرین جرعه ...

نوشتن نقد و نظر

اسلایم با محلول جادویی قرمز آجری

اسلایم با محلول جادویی قرمز آجری

مشخصات کلی اسلایم با محلول جادویی قرمز آجری

سبک اسباب بازی: سرگرم‌کننده

نوع کارکرد: مکانیکی

به همراه یک شیشه محلول جادویی

 این نوع از اسلایم به راحتی بر روی یک سطح صاف پخش می شود که می توان بدون چسبندگی به دست با آن بازی کرد.

مــحصولات مرتبط